fredag 18. april 2008

En kjempe trivelig dag

I dag våknet jeg ganske seint etter att det ble rimelig seint i natt også ettersom jeg bare måtte lese ferdi den første bok i rimfrost serien, og når jeg hadde lest ferdi den måtte jeg selfølgelig også bare lese ferdi kapitel en og to i bok nr to med det samme også. Tusen takk til alle sammen som har snakket varmt om disse bøkene, som holder meg våken om natten! (veldig bra bøker da, skal ha det)

Etter att jeg sto opp spiste jeg frokost mens jeg skjekket siste nytt på nettet og tok livet med ro, før jeg dro ned til Shamini. Derifra dro vi samt Øyvin ned til Egon for å møte Gine som hadde klart å rote seg inn til sivilisasjonen og faktisk hadde planer om å være her en stund. Vi spiste litt og koset oss masse. Fikk bursdagsgave av Gine også. En pyntedings av to frosker. Den var kjempe søt!! Skulle forestille meg og Gine, og må si jeg så likheten på begge to! De var dog litt stillere enn hva jeg og Gine har for vane å være, men hva kan man forvente av to frosker som heller ikke er levende? Hehe.. Hadde det iallefall kjempe koselig!! Må abselutt gjentas!

Men vi kan helt klart velge en annnen plass en Egon neste gang. Jeg og Shamini bestemte oss for å bestille Creme Brulée, jeg har aldri smakt dette før men hadde hørt mye bra om det. Ble veldi skuffet da den smakte eggedosis. Fikk da konstatert fra Shamini att det skulle den ikke smake. Øyvind kunne også konstantere att den ikke hadde rett konsistens. Når vi da sa ifra til kelneren om att vi ikke var fornøyd, fikk vi tilbud om att vi kunne få noe annet istede eller en ny.. Vi ville jo ikke ha en ny en som antageligvis også kom til å smake det samme og en kule med is som kelneren tilbydde oss hadde vi jo bare bestilt i utgangngspungtet om det var dette vi ville ha. Ikke akkurtat en veldi god service der nei...

Etter turen på Egon dro jeg og Gine opp til meg å så på chinchilla og så tv. Fikk pratet en stund om både det ene og det andre da og var kjempe koselig som vanlig:) Gine dro hjem rett før klokken 23.00 og da bestemte jeg meg for å dra ned til byen å møte Shamini og Øyvind som satt på Old Dublin.

Ble ikke så lang bytur denne gangen, men iallfall veldi trivelig den tiden jeg var der. Dere er bare kjempe supre begge to!! Med eller uten sextrakasering:P Hehe:P

Nå har jeg kommet meg hjem og skal finne fram boka mi å komme meg i seng. Håper bare jeg klarer å legge den fra meg i rett tid i dag, så det ikke blir så seint i morgen. Skal prøve å komme meg opp i rett tid å komme meg på felleskjøpet å få kjøpt spon og få skiftet i bur.

0 kommentarer: