onsdag 16. april 2008

Siste fysioterapaut time

Trodde det var helg når jeg våknet i dag, ikke helgefølelse og var ganske sikker på att jeg skulle både på jobb og til fysioterapaut. Men jeg hørte både mamma, Stian og Erlend som snakket. Klokka var godt over ti og på den tiden er det jo ingen av de som pleier å være hjemme om det ikke er fridag. Altså måtte det jo være helg. Gikk så langt att jeg måtte skjekke dato å kalender før jeg konkluderte med att det faktisk var Onsdag selv om de var hjemme. Når jeg sto opp fikk jeg vite att mamma var syk og guttene hadde studiedag. Ikke rart jeg begynte å lure. Hehe...

I dag hadde jeg min siste time til fysiotarapaut. Foten min er friskmeldt:) Eneste som feiler den nå er att det står en skrue i den, men den kan jo hverken trening eller tøying til fysioterapauten hjelpe meg med å få bort. Foten blir bedre å bedre å sånn i det daglige kjenner jeg ikke stort til den. Bedre nå enn det var før opperasjonen. Gleder meg til skruen også er borte slik at jeg kan begynne å bruke alle typer sko igjen. Nå gnager den jo mot de fleste sko så for tiden er det joggesko som gjelder.

Deilig å være ferdi med dette kapitelet iallefall. Ikke det att fysioterapien er noe stress i seg selv, men en ting mindre å måtte tenke på å planlegge, å forholde seg til. Det liker vi!

0 kommentarer: