søndag 27. april 2008

Herlig søndag:)

I dag har det også vært stråldende vær. Varmt og godt og masse sol. Trenger vel ikke gjette mange ganger for å finne ut att jeg var å finne på verandan store deler av dagen da. Herlig å kjenne solen varme mot huden og bare sitte der å nyte livet! Men man kan jo ikke bare sitte slik en hel dag.

Måtte også skifte i bur. Noe som i grunn ikke skulle vært så spennede att det var noe å skrive om her, men ettersom jeg ikke har spon og det ikke er spon å oppdrive annet enn i 2kg pakker i trondheim for tiden må man bruke den kreative siden når man skal skifte i bur. Jeg kom fram til att jeg skulle fordele det lille jeg hadde igjen av spon imellom burene, men la det buret der det er små babyer få bare spon. (aldri måtte tenkt når jeg har skiftet i bur før) De andre burene fikk en blanding av spon og opprevet avispapir. Dette er ikke noen yppelig situvasjon, men avispapir gjør da nytten den også. Men jeg foretrekker spon mye bedre.

Når jeg var ferdi med å skifte i burene dro jeg og Stian ned på sesam for å kjøpe middag. Godt med litt usunn mat på en søndag. Å enda bedre når man kan spise den på verandan! Jeg liker verandan. (men det var kansje ikke noen hemmelighet lengere?)

Må si det har vært en herlig dag, og håper dette været holder seg LENGE! Er bare super herlig!

BTW, 2 dager igjen:)

0 kommentarer: