tirsdag 29. april 2008

Handlet litt igjen...

I dag har egentlig vært en helt okei dag. Våknet vel tidlig med tanke på att jeg skulle på seinvakt, men ble liggende i senga å lese så var egentlig bare helt fint. Er nå ferdi med bok nr 6 og skal til å starte på bok nr 7. Blir stadig mer spennede kan man si.



Var inne en tur på beltespenner.no i dag. Skulle selfølgelig ikke ha gjort det. Slikt kan jo være skummelt å det var det også i dag. Iallefall når man finner ting som bare passer så bra til folk man kjenner og bryr seg om. Ble også beltespenne på meg.

Denne kjøpte jeg til meg selv, syns den var kjempe søt og likte fargen så håper den er slik den ser ut på bilde.

Dere kan jo gjette hvem jeg kjøpte denne til:P Men jeg bare måtte!

Ellers så har det også i dag vært varmt og godt. Ikke hadd sol før i ettermiddag, men bedre sent enn aldri sies det vel. Resten av uka er det meldt helt opp i 20 grader, noe jeg ikke har noe som helst imot:)

I morgen reiser jeg til Ålen, skal bli super bra å se igjen kjæresten min igjen! Gleder meg masse!



0 kommentarer: