onsdag 30. april 2008

Snart avreise Ålen

Nå er det ikke lenge før jeg skal sette nesa oppover mot Ålen, og i den forbindelse må jeg jo raske med meg det viktigste. Er ikke mye jeg trenger ettersom det ikke blir den lange turen, skal jo hjem igjen på fredagen, men noe må man jo ha med. Klær å sånn er jo alfa omega, men det som kansje er enda viktigere er jo bøkene mine. Det er vel ett kjent fenomen att Ingmar må i fjøset og da er det jo greit å ha noe å finne på den tiden han er der. Jeg tror sannelig det blir med to bøker oppover. Både

bok nr 7 Malstrøm og

bok nr 8 Bergtatt.

Da skal jeg iallefall være dekt opp med lesestoff for to dager skulle man tro:) Jeg tror også jeg lar pcen ligg hjemme denne gangen, selv om dette sikkert sjokkerer mange:P

Nå skal jeg ta en etterlengtet dusj og så vente på att pappa skal komme hjem så han får peilet olje og sånn på bila mi. (ja da, jeg vet hvordan jeg gjør det, men jeg føler meg ikke helt trygg på att det jeg gjør er rett når det kommer til bil derfor velger jeg å la pappa ta seg av det så slipper jeg å tenke mer på den skaken)

0 kommentarer: