søndag 2. mars 2008

Lenge siden sist!

OI! Lenge siden jeg har skrevet her nå!! (skamme seg) På tide med en liten oppdatering vil jeg påstå!

Det er mye som har skjedd siden sist gang kan man si.

Jeg har fått vitnemål, altså kan jeg søke høyskole til høsten å komme meg videre med utdannelsen min. Uten å gå noe videre inn på hvordan dette har skjedd så vil jeg si såpass mye att jeg fraråder alle til å ha noe som helst med en viss skole og gjøre. Jeg er nå i full gang med å lese meg opp på hvilke studier som kan tilbys og hva jeg kan tenke meg å gå så dette kommer det nok til å bli litt skriving om fremover vil jeg tro. Det er sannelig ikke lett når det er mye man har lyst til.

Ellers så har vi hadd chinchillautstilling i trondheim. Dette gikk utrolig bra egentli. Var litt styr før utstillingen som vanlig, men ikke noen ting vi ikke klarte å fikse. Selve utstillingen gikk også veldig bra. Ble litt kluss på begynnelsen, ettersom vi manglet en nøkkel som Gine hadde og hun ikke kom til byen før i 10tia, men da hun først kom å vi fikk kommet i gang ble alle problemer løst i en fei. Spesielt gjorde Torunn og Stian en utmerket jobb i innskjekkinga.

Ressultatene på mine dyr på denne dagen ble:

  • Heaven - 1.plass med 86.5poeng og Beste han
  • Roxsette - 3.plass med 82.5poeng
  • Dream - 3.plass ungdyr
  • Halloween - 7.plass ungdyr
Jeg er super fornøyd! Heaven har nå tatt 3x3 1.plass og beste han. Kan ikke bli bedre enn det:) Gleder meg til å stille han i champion etter hvert. Men i første omgang blir det ikke mer utstilling på han. Nå skal han bare stå å lage masse chinchillababyer til meg.

Jeg og Gine tok også dommerprøven på utstillinga. Begge to fikk bestått. Så nå er jeg altså ferdi chinchilladommer. Det er litt kult!

Ellers så har jeg også hadd verdens beste besøk siden sist. Trenger vel ikke være atomforsker for å forstå att det da er snakk om besøk av min kjære;) Som vanlig utrolig koselig med besøk og kan ikke vente til neste gang vi møtes!

Jeg har også vært til legen med foten min igjen, er sykmeldt enda en måned. Ikke noe morro! Jeg skjønte att jeg ikke kunne begynne å jobbe nå med en gang når sykmelingen gikk ut, men en hel måned til! Jaja, da er man iallefall på den sikre siden. Ingen tvil om det. Foten blir sakte men sikkert bedre. Jeg er til fysioterapaut 2-3 ganger i uka. Å selv om det ikke er noe jeg ser fram i mot så ser det iallefall ut til å fungere. Jeg klarer faktisk å bøye tåa nå:) Er vel bare å ta tiden til hjelp så blir det nok bra igjen:)

0 kommentarer: