fredag 22. februar 2008

Det snør!

Da jeg våknet i dag å så ut var det dette synet som møtte meg. Hadde snødd ca 15cm med blaut snø. Ikke noe trivelig i det heletatt!

Hadde en plan om å kjøre til Ålen i dag om jeg fikk start på bilen og det fikk jeg jo etter hvert, men etter jeg hadde kjørt å fylt bensin og vært en tur på butikken bestemte jeg meg for att jeg rett og slett ikke ville ta sjansen på å kjøre helt til Ålen. Var helt jævlig føre for å si det på en fin måte og siden jeg ikke helt stoler på foten føler jeg meg ikke helt trygg i trafikken heller å da er det like greit å ikke ta den turen med bil helt enda. Typisk att det skulle komme snø akkurat i dag!

Fikk besøk av Line i dag, og hennes søskenbarn. Var trivelig. De var her i en liten time og fikk litt tid til å se både på chinchillaene og fiskene som står nede.

Fikk også hentet pakken min med shampo og balsam i dag. Bestilt meg frisør produkter til en billig penge. Ikke noe poeng å betale i dyre dommer på salong når man kan kjøpe det billig på nett. Denne gangen skal jeg prøve renati sine produkter. Gleder meg til å få testet de ut. Luktet iallefall godt, og ikke får sterkt. Noe som er en fordel så man slipper og gå rundt å lukte fruktkake.

0 kommentarer: