torsdag 21. februar 2008

biltrøbbel igjen...

Måneformørkelsen i natt var sikkert fin for de som klarte å se den. Jeg våknet klokka 3 i natt og da var hele himmelen full av skyer så jeg så ikke antydning t verken måne eller måneformørkese. Ikke noe morro i det heletatt.. Men men, er det en ting man ikke kan gjøre noe med her i verden så er det jo været..

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye spennede. Badet litt dyr å sånne småting, men ellers ikke gjort så mye morro.

Til middag i dag klarte jeg ikke dy meg, og bestilte meg dolly pizza igjen. Smakte som vanlig veldig godt:) Vet ikke helt om det er verd pengene sånn egentlig, men noen ganger blir bare fristelsen for stor så da blir det nå bare sånn:P

Bilen min har igjen bestemt seg får å ikke starte. Pappa prøvde å starte den i går uten noe hell. Snakket med Onkel i dag å han skal prøve å starte den når han kommer hjem fra jobb i kveld så da får vi se hvordan det går, men kan ikke si att jeg har de helt store forhåningene på at det skal gå så bra. Om Onkel ikke finner ut hva det kan være tror jeg at jeg skal ringe NAF i morgen for å få de til å komme å se på den. Har jo gratis hjemmehjelp to ganger i året så da kan jeg jo benytte meg av det. Er iallefall irriterende å ikke få start nå når jeg har brukt masse pnger for å få den eu gokjent å byttet bateri å greier.. Men men, kan jo være en enkel forklaring på det hele. Er jo ikke startet på en måned å har jo vært mye forskjellige tempraturer og sånn så.. Onkel mente det kansje kunne være kondens eller noe sånn.. Hvem vet, jeg er iallefall ikke noen bilmekanikker...

0 kommentarer: