lørdag 15. mars 2008

Ålen tur igjen:)

Da er jeg tilbake i ålen igjen, Deilig! Er ikke så lenge siden sist, men lenge nok. Kom oppover med toget i går kveld og denne gangen gikk faktisk toget hele veien. Hehe.. Hadde forventet at det var ganske fult på toget egentli, med tanke på at det er en del som startet påskeferien i går, men var ikke så ille. Var en del ledige seter og ikke så stappfult som jeg hadde trodd.

I dag har vi vært på dagstur til Sverige. Fikk handlet litt av både det ene og det andre. Er vel iallefall en lillebror som blir fornøyd med att vi tok turen over iallefall. Har allerede låvet bort litt "betaling" for tidligere pass av chinchillaer så da må jeg jo holde løftet på den fronten. Hadde en trivelig tur, og enkelt morsome opplevelser var det også;)

Nå sitter jeg å ser litt tv og pusler litt med pcen mens Ingmar er i fjøset.

I morgen blir det å reise tilbake til Trondheim igjen. Skal sitte "barnevakt" hele påska til lillebror som ikke vile være på hytta hele påska. Kan forstå problemstillingen. Er ikke bare lett å være 15år å skulle være borte fra venner i en HEL uke stakkars. Jeg regner med det blir å sitte på hjem til Andreas og Linn i morgen. Yppelig med selskap hele veien!

Så blir det nok sikkert ikke så alt for lenge til jeg er tilbake her i Ålen heller kan jeg tenke meg. Enkelte blir jo snart gamlere å det må man jo ha med seg på nært hold;)

0 kommentarer: