søndag 9. mars 2008

Hjemme igjen

Da var jeg hjemme igjen etter denne turen til Ålen. Har hadd en super tur og var kjempe godt å endelig komme seg oppover igjen. Godt det ikke blir like lenge til neste gang. I disse dagene har jeg bare slappet av å tatt livet med ro å fått koset masse både med Ingmar og Uno. Kunne ikke vært bedre! Tok toget hjem i kveld så var hjemme i Trondheim ca klokken 22:0o i kveld. Gleder meg til torsdagen da jeg reiser oppover igjen.

Nå skal jeg snart finne senga. Planen for morgendagen er å få noen blikyndige til nok en gang til å ta en titt på bila mi. Jeg syns den er litt rar for tia så da er det smart å få skjekket det opp før jeg plutselig står der å ikke kommer noen vei. Jeg skal også sørge for att det holder seg varmt i huset i morgen. Vi er uten strøm i morgen fra klokken 7 til 3 så da må noen fyre litt. Er vel kansje en viss fare for att det blir varmt nok iallefall:P

Men nå blir det først å fremst å såve litt å så en ny dag i morgen. Få si som de sier på gossip girl som er en serie jeg har blitt helt hekta på og har sett alt som har kommet ut av foreløbig.

xo xo;)

0 kommentarer: