tirsdag 18. mars 2008

Bila på verksted igjen...

I dag har jeg hadd bilen på verksted igjen. Fikk sikftet vannpumpe og registereim, samt at de justerte vaierne på clutchen. Dette var det som var avtalt på forhånd. I tilegg til dette skiftet de også ut dynamoreima og servoreima da disse vistnok skulle ha vært helt morkene som de så fint sa det. Alt dette kom på 6188kr så nå håper jeg inderlig det blir lenge til neste gang jeg må ha den inn på verksted!

Fikk beskjed om att clutchen var slitt, men de kunne ikke si noe om hvor lenge den eventuelt ville holde. Så da krysser jeg bare fingrene for att den holder LEEEENGE. Har ikke lyst til å punge ut med godt over 10 lapper for å få skiftet den nå føler jeg...

Ellers så holder jeg på å gå på veggen av å vente på chinchillababyer. Klarer snart ikke vente mer nå! Ja jeg vet de kommer når de er klare for det å alt det der, men ååååå... VIL HA BABY NO!!!

0 kommentarer: