torsdag 20. mars 2008

Cafetur og skjekk av bila

I dag dro jeg en tur ned til byen for å møte Per Ivar på cafe. Var ikke så alt for mange plassene å velge i siden det meste hadde stengt, men vi fant da en plass som var åpen. Vi satt der å pratet i en god stund, men det var kaldt. Vi satt ved vinduet og jeg ble nesten gjenomfrosset før vi besteme oss for å dra. Men selv for kulden var det en trivelig tur.

Når jeg kom hjem laget jeg meg middag å akkurat i det den var ferdig ringte Martin å sa han var på vei oppover. Han skulle se på bila mi, å eventuelt skjekke om han kunne fiske dette med cluthen. Martin kom inn å ventet mens jeg fikk spist maten min å så kjørte vi til garasjen der han skulle se på bila.

Han ble vel ikke helt klok på hva som egentlig feiler den han heller, men fikk iallefall fylt på litt olje og forklart en del ting. Så jeg kan si jeg vet litt mer om bil nå enn hva jeg gjorde før:P hihi.. Martin skulle skjekke opp med noen andre som har mer greie på Honda så kansje jeg en gang får svar på hvor syk den egentlig er...

Tusen takk for hjelpe Martin!

Foreløbig kjører jeg bare til den stopper, men tror ikke jeg kommer til å ta de lange turene med den. Da får det heller bli buss eller tog;)

0 kommentarer: