søndag 10. februar 2008

Verdens beste overaskelse!

I går kveld fikk jeg besøk av min kjære. Egentlig ganske uventet med tanke på att han ikke hadde vært sikker på att han kunne komme å hadde sagt 50/50 sjanse helt fram til i går formiddag. Den siste beskjeden jeg hadde fått med meg var dette. Jeg hadde tydeligvis sovnet en stund rundt klokken 3 og ikke fått med meg att han sente melding om at han kom og att han kom tidligere enn han trodde så da han ringte for å si att han var på Støren ble jeg litt paff. Men verdens koseligste overaskelse da!

Var i forholdsvis god form også i går kveld ettersom jeg hadde såvet i nesten 4 timer i strekk. Ikke dårlig:) Vi spiste middag å det ble masse kosing. Snille som vi var hentet vi også lillebror når han skulle hjem kolkken halv 12.

Jeg fikk som vanlig ikke såve noe i natt, men var egentli greit nok, hadde iallefall selskap;) I dag har vi slappet av og tatt livet med ro, og til middag ble det sesamburger. Nam! Ikke like god form i dag men grei nok i dag også egenli.

Mamma, Pappa og Stian har vært på hytta i helga så tror det har vært litt kjedelig til Uno, men ble liv i leiern da de kom hjem igjen og Uno fikk leke med Tussi i en times tid før han og Ingmar satte nesen oppover mot Ålen igjen.

Har iallefall hadd det kjempe koselig i helga å hper formen kommer seg og att jeg får såvet litt mer slik att jeg kan komme meg oppover innen kort tid!!

0 kommentarer: