mandag 11. februar 2008

Trøtt!!

Ettersom jeg var ekstremt sliten og trøtt i går kveld hadde jeg forhåpninger om å få en hel natt med søvn i natt. Klart nesten ikke å holde øynene åpne når klokka var halv ti i går kveld, å så vel på klokka siste gang i halv 11tiden. Etter dette sovnet jeg, men det varte jo ikke lenge. Når klokka var halv 2 var jeg igjen våken å da var det ikke snakk om att jeg fikk sove noe mer. Men men, fikk iallefall 4 timer søvn så må vel ta med det som noe posetivt på veien..

Sto opp i 8tia når alle de andre var ute av huset. Så litt E.R før jeg bestemte meg for å ta med meg hundene ut å sette meg litt på verandan. Nydelig vær ute, masse sol og nesten varmt i solsteiken. Satt ute og drakk en kopp med kaffe og leste litt før jeg gikk inn igjen. Ble litt kladt å bare sitte i ro var en liten trekk som ødela for den fullkommene opplevelsen, men hva kan man vel forvente, er jo tross alt bare begynnelsen av februar enda.

Etterpå gikk jeg ned og så litt til dyrene (chinchillaene) og lekte litt med en veldig våken Tussi som ikke hadde noen som helst planer om å legge seg i buret eller noen andre plasser med det første. Er jo tross alt mye mer morro å leke enn å såve når man er totalt valp i hode sitt.

Nå er jeg igjen super trøtt og utrolig sliten så er tilbake i senga igjen å her blir jeg nok en stund framover vil jeg tro, i håp om å få en liten blund. Alt er jo bedre enn ingen ting nå om dagen...

0 kommentarer: