tirsdag 5. februar 2008

En ny plan, vil den virke mon tro?

I dag har jeg bestemt meg for å teste ut en ny ting. Jeg har som vanlig ikke sovet ett fnugg i natt ross alt at jeg har prøvd i mange timer. Det jeg nå har bestemt meg for å prøve ut er å være "aktiv" i hele dag, for å se om dette hjelper på å att jeg da får sove når det blir kveld igjen. Når jeg sier "aktiv" er det ikke all verden jeg klarer med en og en halv fot så litt begrensinger blir det jo automatisk.

Jeg har iallefall begynt dagen som følger:

  • Vasket 3 maskiner med klær
  • Spist froksot og tatt medisiner (medisiner må jeg regne med å ta for å fungere i dag har jeg konkludert med så da er det like greit og få det unnagjort med en gang)
  • Drukket kaffe (kaffe må jeg nok også ha om jeg skal klare og være nogenlude oppegående etter mange dager med bare x antall timer søvn)
Planen videre for dagen er nå
  • Skifte i chinchillaburene og rydde opp litt på bua. Er en god del der jeg ikke klarer og rydde enda, men det jeg kan ta nå skal jeg iallefall ta.
  • Rydde, tørke støv og støvsuge rommet
  • Rydde og vaske badet
  • Ta ett velforkjent bad med fargebad og badekuler
Om jeg klarer og fungere til alt dette er gjort vet jeg da ikke enda, men jeg skal passe på å skrive underveis. Nå er klokka iallefall 09.00 og jeg er godt i gang og formen er foreløbig ok og humøret er på topp. Kan vel også nevne att det er en rimelig stor gulerot i enden om dette virker på å få formen til å bli bedre. Da skal jeg nemelig reise til kjæresten min!! :D Så er bare å krysse fingrene for att dette skal gå bra. Det å ligge å vente på att ting skal bli bedre har iallefall ikke virket noe serlig, så da må jeg bare prøve ut noe nytt. Håper bare formen holder dagen ut...
____________________________________________________________________

0 kommentarer: