torsdag 10. januar 2008

Vondt, vondt og mere vondt

Ikke såvet noe serlig i natt og heller ikke noe serli i dag pga av smerter i foten etter gårdsdagens operasjon. Skulle egentlig tro att tabelettene jeg fikk og dosen på de var nok til å slå ut hvem som hels, men det ser ikke sånn ut. Selv etter å ha tatt full dose har jeg forstatt vondt og rundt klokken halv 12 i dag klarte jeg ikke mer å så meg nøtt til å ringe legen for å høre hva jeg skulle gjøre.

Fikk da beskjed om att jeg kunne ta 2parazet sammen med 1nobligan inntill 4 ganger i døgnet. Skremmende mye medisin vi snakker om da altså! Om jeg tar full dose er jeg da oppe i 8 parazet og 4 nobligan i døgnet:O

Etter att jeg tok to parazet sammen med nobliganen nå sist jeg tok smertestillende ble ting litt bedre. Har iallefall klart å få i meg litt mat å sånn, noe som var bare å glemme tidligere i dag. Får vel bare vente å se hvordan resten av kvelden og ikke minst natta blir, og om den blir like ille som natt til i dag får jeg ringe tilbake til legen igjen i morgen for å høre om de har noe annet å gi meg.

Sløv blir jeg iallefall av alle tabelettene, vet ikke helt hva som har skjedd til hvordan tidspungt og sånn i dag, men dagen har iallefall vært utrolig lang!!

Håper ting blir bedre i morgen!

0 kommentarer: