fredag 11. januar 2008

Fortsatt vondt...

Fotsatt masse smerter i foten. Ringte legen på nytt i dag, og fikk da beskjed om å ta smertestillende regelmessig, dette for å ungå att det skal rekke å bli vondt i mellom de gangene jeg tar smerestillende. Jeg skal ta ibux, parazet og nobligan om hverandre så nå er det dosert opp slik att jeg skal ta smertestillende hver 3.time.

Nå er dosetten fylt til randen kan man si og tror egentlig dette kan bli noen sløve dager. Satser på å slippe unna med så mye nobligan da det er den som sløver mest ned, og heller holde meg til mer ibux og parazet. Ta nobligan bare når det er ytterst nødvendig og om kvelden/natten.

Krysser fingrene for att jeg får en hel natt med søvn i natt iallefall. Det hadde kommet godt med.

Ellers så er jeg snart ferdig med å se alle episodene med gray`s anatomy nå. Bare to dvder med sesong 3 igjen nå. Kommer nok en ny pakke fra cdon.com i morgen så da blir det litt påfyll i cdhyllen her og litt flere timer med aktivitet:P

(Legger ved ett bilde av den sammenlimte foten min med badasje...)

(den sammenlimte foten min uten badasje...)

Ser iallefall godt att den har blitt mye rettere enn den var før opperasjonen så da kan man vel si seg fornøyd med resultatet:)

0 kommentarer: