lørdag 12. januar 2008

Kansje litt bedre om jeg legger godviljen til?

Kansje bittelitt bedre i dag, om jeg legger til mye godvilje. Men om dette skyldes att det har begynt å gro å sånn, eller om det rett og slett bare er en virkning av att jeg stapper i meg en hel masse tabelutter er jeg ikke sikker på.

I dag har jeg stappet inn 1x nobligan 50mg, 3x ibux 200mg og 2x parazet 500mg så langt. Prøver å la være å ta så mye nobligan da jeg blir så svimmel av de. Å så lenge jeg klarer meg uten så er det jo bedre å gå rundt å ikke være svimmel.

I natt var formen faktisk såpass att jeg klarte å ta århudrets raskeste dusj. Det var ikke bare litt digg! Ikke det at jeg har sprunget maraton de siste dagene men man føler seg fort mye bedre når man får tatt en dusj uansett. Som ett nytt meneske.

Men etter dusjen var jeg utslitt. Så er ikke så mye som skal til for å få meg til å bli sliten for å si det sånn. Da var det rett tilbake i senga å legge seg ned igjen.

I dag har jeg også vært oppe en tur og fått ryddet litt smått på rommet mitt. Ikke helt den store oppryddningen, men forflyttet litt papirer som har logget på gulvet over i søppelbøtta og slikee ting. Ser iallefall betraktelig bedre ut nå enn det gjorde flr jeg begynte. Er ikke så mye som skal til egentlig.

Om formen er betraktelig bedre til i morgen er det en sjanse for att det blir cafe med Andreas da. Hadde iallefall vært koselig å sett mennesker igjen. Ikke så morsomt å ligge her for å si det sånn...

0 kommentarer: