søndag 13. januar 2008

Ny dag, nye muligheter..

Formen er stadig stigende. Har faktisk bare tatt to tabeletter i dag! Og alikavell fungert rimelig bra. Var faktisk på lofte for å spise middag, men da jeg hadde hoppet meg opp dit var jeg så sliten att matlysten ikke lengere var tilstede så middagen i dag ble to tygg av en pizza bit. Ikke så mye å skryte av det kansje...

Ellest i dag har jeg sett The devil wears prada og Grease2. Slår ihjel noen timer daglig med film for tiden kan man si. Å da sier man det på en pen måte. Får vel en ny pakke i posten i morgen med nye filmer tenker jeg.

Har også shoppet litt på nettet i dag. Har lenge skulle kjøpt ny ytterjakke, men har ikke klart å finne noen som jeg liker, men i dag tror jeg kansje jeg har klart det helt umulige. Har nemelig ikke bare funnet en, men tre. Salg på H&M er alltid bra:)


Denne er tenkt til litt penere bruk. Litt kjekt å ha en jakke man kan bruke sammen med skjørt å litt penere klær også.
(Bildet er lånt av H&M)

Denne er tengt til hverdag. Litt tøffere enn den første

Som vanlig klarte jeg å finne meg en bukse som jeg bare måtte ha. Men denne var også på salg så da er det ikke så farlig. Var iallefall veldig fin

Syns disse var super tøffe. Litt sleng er alltid bra!
(Bildet er lånt av H&M)
Nå skulle man igrunn tro min shopping var over for i dag, men den gang ei. Ikke når jeg går inn på en nettside der jeg finner ut de har salg på bukser. Da kan man jo ikke gå videre uten å bare kjøpe litt. Illusion.no var butikken som ødela min tanke om å være flink å ikke handle mer i dag. Men de hadde veldig fine bukser til en veldig overkommelig penge da.

Begge disse buksene syns jeg så kjempe stilige ut
(Bildene er lånt fra Illusjon.no)


Nå satser vi på att jeg klarer å la visakortet få slappe av en stund. Har iallefall kjøpt nok klær for lenge! Venter på mange pakker som skal komme ned i postkassa mi nå, og det er jo ikke en dum ting, har iallefall noe å se fram i mot da:) Så er det bare å krysse fingrene for att alle tingene som er bestilt nå er like fine som de ser ut som og at de passer.

0 kommentarer: