mandag 14. januar 2008

Nok en kjedelig dag..

Jeg kjeder meg!!!
Jeg vil ut!!!
Jeg vil se mennesker!!!

Er ufattelig kjedelig å bare sitte inne å ikke ha mulighet til å kunne dra dit man vil når man vil. Fikk hentelappe på pakke i dag, men siden mamma er syk å ikke kunne kjøre meg og pappa sluttet sent på jobb fikk jeg ikke hentet denne i dag. Vet det ikke er verre enn å vente til i morgen, men er jo lenge til det! Skulle helst hadd den i går jeg, i går er alltid bra når det er snakk om pakker og slike ting.

Merker jeg begynner og bli rastløs. Vil komme meg ut. Er bare ett lite problem, jeg klarer ikke sitte veldig lenge med foten nede, da blir det en stor oppsamling av blod der å det kjennes ut som om den skal sprenges. Å dette gjør fryktelig vondt. Hjelper litt å legge den på en stol eller noe men kommer liksom ikke høyt nok opp da heller, så eneste måten for å få det til å ikke gjøre vondt mer er å gå å legge seg i senga å legge foten på den lille oppbyggningen jeg har laget til den der. Da stopper det å gjøre vondt etter en liten stund.

Men er blitt betraktelig bedre nå da. Klarer til å med å gå litt uten krykkene nå. Sånn inne på rommet og inne på badet å sånn slipper jeg å bruke krykker og dette er jo toppers! Var jo som sagt meningen jeg skulle kunne gå på den med en gang, er jo bare smertene som setter en stopper for hvor mye jeg kan gå på den. Så blir vel bare mer å mer tenker jeg:)

Fikk sent inn sykmelingen min i dag også. Kjekt å endelig få klarhet i hvordan del som skal hvor, og hvordan jeg skal krysse av den grønne delen. Men nå er det altså gjort, og den er sent.

Ellers i dag har jeg gådd litt amok med sminke. Følte plutselig for å sminke meg selv om jeg ikke skulle ut eller noe sånn, men man føler seg gjerne litt bedre etter man har puttet på litt sminke.

(Etter sminkingen, måtte jeg jo selfølgelig leke litt med mobilkameraet, og dette bilde ble såpass kult att dere andre også kan få se det:P)

Fikk lurt pappa til å bli med meg på butikken en tur slik att jeg fikk handlet inn mer pepsi max. Kan jo ikke leve uten det! Det er jo ekstremt viktig å ha i seg nok vekske og da er det kun pepsi max som gjelder. Fikk også kjøpt litt rett i koppen. Kjekt å ha når matlysten ikke er helt 100%. Kan vel også innrømme att det ble med en sjokolade i posen på vei forbi godishyllene, men det syns jeg faktisk jeg kan unne meg;)

Nå skal jeg drikke pepsi max og se film resten av kvelden, i kveld tror jeg det blir Harry potter for fulle mugger:)

0 kommentarer: