tirsdag 15. januar 2008

Ett skritt tilbake..

Dagen i dag å natten til i dag har ikke vært så morsom. Jeg trodde ting var på bedringens vei, men så feil kan man ta. I går kveld fikk jeg veldig vondt i foten igjen og da jeg tok av bandasjen for å se om dette ville hjelpe la jeg merke til att alle tærene mine har blitt blå og resten av foten har en gul/grønn farge. Vet att dette ikke trenger å være unormalt med tanke på at den har gjenomgådd en del den siste tiden, men begynner å lure litt på hva dette med att smertene blir sterkere er.

(ikke så bra kvakitet, men ser iallefall litt av fargebelleggingen på den)

Ringte til legen i dag for å høre hva de trodde om saken og fikk da beskjed om å komme ned i morgen slik att de kunne se på den. Fram til da skal jeg ikke belaste forten i det heletatt. Fikk time klokken 16:45 i morgen så da er det bare å vente til da for å se hva som skjer. I mellomtiden får jeg bare spise tabelutter og håpe på å få litt søvn.

Ellers i dag fikk jeg ikke mindre enn to pakker i posten. Begge disse var dvder. Så nå er det bare å fortsette mitt filmmaraton;) De filmene jeg fikk i dag var:
  • Spøkelseshuset
  • Kalde føtter
  • Tommys inferno
  • Den uendelige historien
  • Den uendelige historien 2
  • Independens day
  • Armagedon
  • Ulvehunden
  • Eigt below
  • Sin city
  • Magisk møte på manhatten
  • Freaky friday
Så som dere ser er det en del timer med film der. Har allerede sett spøkelseshuset. Anbefales!

Erlend har vært på butikken for meg i dag så nå har jeg fått kaffe. Det smakete bare litt godt kan man si. Sjokoladekaffe i dag. Lenge siden jeg har fått druket kaffe nå, men nå skal det bli andre boller;)

Resten av kvelden blir vel også i dag brukt til å se film. Bombe!!

0 kommentarer: