onsdag 16. januar 2008

Legeskjekk

Natt til i dag hadde vi en merkelig opplevelse. Litt før klokken 4 i natt ringte det på døren. Alle som har vært her når noen har ringt på vet att det blir full lydstyrke fra alle hundene når det ringer på døren, så også klokken litt før 4 i natt var det ringemelodien fra ringeklokken og masse hundebjeffing. Stian og pappa sto opp, jeg var enda ikke såvnet så jeg var også oppe. Vi kunne ikke se noen ute. Hva som var grunnen til den plutselige påringeingen er ukjent.

Etter dette ble stian med ned i sengen min for å såve. Å Ronja og Tuva også. Kan si det ble rimelig trangt! Har jo ikke mer enn 120 seng, og med to mennesker og to hunder ble det ikke mer enn akkurat med plass på hver.

Stian sto opp for å dra på skolen og etter dette kjente jeg att jeg begynnte og bli dårlig. Så utrolig kvalm! Var oppe og trodde jeg kom til å kaste opp mange ganger, men fikk det ikke til. Etter noen timer ble formen litt bedre og jeg klare å sove litt. Når jeg våknet var formen mye bedre, men fortsatt litt småkvalm.

Etter en tur opp på badet kjørte pappa meg til legen. Fikk komme inn med en gang og fikk en nøye forklaring på hele prossesen en gang til. Må virkelig skryte av legen! Han er ett utrolig behagelig vesen som hele tiden forklarer hva han gjør, og hva han har gjort. Føler også man blir tatt veldig på alvor og han ser deg på en helt ubeskrivelig måte. All ros!

Fikk beskjed om att han ikke syns det virket som noe var unormalt. (jippi) Fargen kom av att de hadde stengt av blodtilstrømmingen under operasjonen og derfor tok det litt tid før den vistes etterpå. Smertene mente han skyltes hevelse og belastningen. Skulle bare fortsette og spise smertestillende og ikke belaste foten de første dagene så mente han det ville gi seg. Fikk nye resepter på smertestillende.

Kjekt å finne ut att det ikke var noe farlig iallefall. Så nå er det vel bare nok en gang å vente og ta tiden til hjelp for att ting skal bli bedre.

Ellers i dag har jeg som vanelig sett film, ikke noen stor bombe det da kansje:P I dag har jeg sett Freaky Friday og skal akkurat til å begynne med Tommy`s Inferno så da ble det iallefall to filmer i dag også.

Tror det blir rimelig tili kveld i dag ettersom formen ikke er helt på topp, og det ikke ble noe søvn i natt, og ikke mye i dag heller.

0 kommentarer: