torsdag 17. januar 2008

Pakke!!!

I dag kom pakken fra Illusjon. Å jeg er kjempe fornøyd! Begge buksene er bare kjempe kule og passer kjempe bra. Kunne ikke blitt bedre! Strålende fornøyd! Weee!!!

Ellers i dag har jeg ikke gjort så mye, men har faktisk ryddet litt på rommet igjen. Som sist så var det ikke akkurat den store jobben. Er ikke så mye man får til å rote når man ligger i senga hele dagen. Men litt blir det jo. Skal få Erlend eller Stian til å hjelpe meg med å få ned støvsugeren i morgen slik att jeg får tatt en runde med den også. Men litt skeptisk til å ake ned trappa med den i armene.

Gleder meg til i morgen! Da får jeg besøk, å ikke nok med det, men får besøk av Ingmar. Nesten en måned siden sist vi møttes igjen nå så skal bli utrolig godt og se han igjen! Håper formen er såpass att jeg orker litt mer enn å bare ligge i senga, for det er jo ikke noe kult. Å desuten har vi jo avtale om date med Shamini og Øyvind som bare må gjenomføres! Vil nødig gå glipp av den altså.

Er jo trøss alt en uke siden jeg har sett Shamini også nå og slik går det jo virkelig ikke ann å ha det! Man kan jo ikke bo så nert å se så lite til hverandre. Dette må det endres på snarest! Så satser på at formen tilater denne endringsprossesen allerede i morgen. Vi skal jo ha bytte av pakker også;)

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Prøve å få i meg litt mer mat og selfølgelig må jeg jo se mere film:P hihi...

I morgen er det påmeldingsfirst til lillehammer utstillingen så må også huske på å melde på dyr dit. Antar det er 3 stykker som blir med nedover:)

2 kommentarer:

Grete sa...

hihi ja det skulla tatt sæ ut med Bidil aker ned trappa med støvsuger i armene, *ser det for meg* hehehe *Ler* ;P

Grete sa...

Bodil mente jeg og ikke Bidil :p