fredag 18. januar 2008

Besøk av kjæresten min

I morges da jeg sto opp ble jeg litt småbekymret. Hadde ikke fått en eneste melding og ikke noen ubesvarte anrop. Ikke att dette i seg selv er så rart. Men i dag ventet jeg på telefon fra Ingmar når han skulle dra hjemmenfra og det skulle skje ca klokken 2. Når jeg våknet var klokka blitt nesten halv 4 og det var fortsatt ikke noen som helst form for bevegelse på telefonen. Jeg slo den av og på, og da kom det en drøss med meldinger inn. Ringte på Ingmar og han kunne fortelle att han var på vei nedover. Wee:)

Ca klokken 5 kom Ingmar og Uno kjørende opp i gården. Endelig får jeg kos igjen!! Masse kosesyk! Ingmar hadde kjøpt blomster til meg. De var utrolig fine! Å nå lukter det roser på hele rommet mitt. Fikk også komfekt og kinderegg fra foreldrene til Ingmar. Kjempe koselig!

(Se så fine blomster!)

I kveld har vi vært en tur i byen på cafe sammen med Øyvind og Shamini. Så godt å komme seg ut å møte mennesker igjen! Var en kjempe trivelig tur med masse tulle snakk akkurat slik det skal være;) Og dette kan vel ikke ungås heller når jeg og Shamini møtes:P Iallefall supert å se Alle sammen igjen. Håper ikke det går like lang tid til neste gang! Både med og uten fult av islanske folk;)

Nå skal jeg legge meg, og jeg slipper å ligge alene:) Kan ikke bli bedre denne dagen her! :)

0 kommentarer: