lørdag 19. januar 2008

Ny pc:)

I dag her jeg endelig vært å handlet inn ny laptop. Har tenkt på dette en stund nå og i dag skulle Ingmar kjøpe seg pc og da ble jeg med å det ente med att jeg nå sitter å skriver på en ny pc. Den nye pcen heter så mye som Acer aspire 2920z.

  • Spesifikasjoner: Intel® Core® Duo Mobile Technology
  • CPU : Intel® Core® Dual-Core processor T2330
  • Skjerm : 12,1" TFT WXGA Acer Crystal Bright
  • Minne : 2048 MB (2x1GB)
  • DDR2 533/667 soDIMM
  • Harddisk : 160 GB S-ATA
  • Chip-set : Intel® 945 PM Express med 667MHZ FSB
  • Grafikk : Mobile Intel® 945GM Express chipset with integrated 3D graphics, featuring Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 950 with up to 224 MB of shared system memory*, supporting Microsoft® DirectX® 9.0
  • Optisk enhet : DVD Brenner - Dual Double Layer
  • Lydkort : Intel® High-Definition audio support
  • Batteri : Lithium batteri (6 celler) - Intill 3 timer. Acer QuicCharge™ teknologi
  • Kortplasser : 1 PC CARD port type II
  • Eksterne porter : 2 porter for ekstern skjerm VGA, TV-ut S-video, 1 port høretelefon, 1 for ekstern mikrofon, 4 USB 2.0 porter
  • Multimedia : 5 i 1 kortleser for (SD/MMC/MS/MS PRO/xD), 0.3MP Orbicam - Web kamera integrert
  • Modem : Innebygget 56.6 (V90) modem
  • Nettverkskort :Atheros AR5007EG WLAN 802.11a/b/g og integrert 10/100 nettverkskort
  • Tastatur : Tastatur med 4 hurtigtaster for Acer e-Manager, launch manager, internett og e-post
  • Vekt/Størrelse: . 1.95 Kg / Bredde: 36.4cm, Dybde: 27.4cm, Høyde: 2.8/3.6cm
  • Programvare :Windows Vista Home Premium
(Bildet er lånt fra mpx.no)

Har ikke fatt sett så mye på den enda, men førsteinntrykket er iallefall veldig bra. Grunnen til at jeg ville ha en ny pc er at jeg har 17 tommer fra før og den blir litt stor å drasse med rundt omkring, mens denne nye er bare 12tommer, og da er mye enklere å få med seg. Bare å putte i veska nesten. Strålende!

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Du klarte ikke vente, nei? Gratulerer så mye med nytt vidunder. ;) Antar at jeg får se den etterhvert. *kosepå*

ღTindraღ sa...

Selfølgelig skal du få hilse på;)Du kjenner da meg og venting gjør du ikke? vi er ca like gode på det jeg og du:P Altså helt forferdelige begge to;) hihi:) *kosepåtilbake*