søndag 20. januar 2008

Aua igjen og dårlig form

Ikke en god dag med tanke på smerter. Gikk vel kansje litt for mye på foten i går å det må jeg tydeligvis betale for i dag. Sleit med å sove i natt pga av smerter også.

Var på middag til farmor i dag, hadde null matlyst så smakte ikke på middagen en gang, Spiste bare ett ørlite stykke med fyrstekake og en bit med tårnkake.

Farmor har strikket en sokk til meg som jeg skal kunne få utenpå den fine skoen min. Blir så klumpete med ullsokk inni den skoen, og da er det bedre å ha den på utsia. Skal si det var en fin sokk! Tusen takk til farmor for den sokken;)

Ingmar dro hjem i dag også, var egentlig meningen jeg skulle være med, men siden formen er såpass laber fant jeg ut det var like greit å holde seg hjemme. Bedre å kunne være hjemme når jeg helst bare vil ligge i senga å ikke røre meg mer enn jeg må. Kjedelig å ikke være i form til å kunne bli med oppover, men satser på å ta turen om ikke så alt for lenge.

0 kommentarer: