mandag 21. januar 2008

Nye dvd filmer igjen

Da her jeg fått enda en pakke med dvd filmer:) Denne gangen ble jeg sittende å klø meg litt i hode da det manglet to dvder, og jeg i tilegg hadde fått en dev jeg ikke hadde bestilt. Men etter hver kom jeg fram til hvilke som manglet og fikk sent en mail med spørsmål om hva jeg skal gjøre iforhold til dette. Så da løser det seg sikkert.

De filmene jeg fikk var iallefall:

  • Eragon
  • Willow
  • Casper
  • En rekke utrolige hendelser
  • Full pakke 2
  • The good girl
  • Get over it
  • En sjanse til
  • The sweetest thing
  • Waking up in reno
  • Det kvinner vil ha
  • Streets of Laredo
  • Romeo og Julie
Så nå er det mange timer som er reddet igjen. Bare å begynne å se film igjen nå:)

Ellers så har også denne dagen dagen blitt tilbrakt i sengen med foten høyt. Ikke bra i dag heller. Må vel snart til å lære att jeg ikke skal gå så mye på den enda. Den tåler ikke det tydeligvis. Kan vel bare late som om jeg går på den, uten å legge noe vekt på den antar jeg. men men.. Kommer seg sikkert.

Skal prøve å komme meg inn til dyrene en tur etterpå. Er jo ikke mange dagene til det er tid for utstilling og da kan det jo være en fordel om de er litt stelte i pelsen iallefall. Ikke så mange som skal være med heller så må nesten klare den tiden med pelstell skulle man tro. Selv om det innebærer litt klatring og slike ting. Så lenge jeg ikke ramler ned så går det sikkert bra.

I morgen skal bilen min på verksted igjen. Kjenner alerede nå att det svir på visakortet. Men men.. Må nå bare gjøres. Å når det er gjort har jeg eu gokjent bil i iallefall to år til så det er jo godt å vite.

0 kommentarer: