tirsdag 22. januar 2008

Reprasjon av bila

I dag har jeg hadd inn bila på reprasjon. Mamma kjørte den opp dit på vei til jobb. Var en del som måtte skiftes får å få den eu gokjent, men nå er den iallefall gokjent for de neste to årene. Det som ble skiftet på den nå var:

  • Drivakslemansjetter vs yttre
  • Drivakslemansjetter, ytre drivled venstre
  • Bærekule vs/hs nedre
  • Foring støtdempere bak
Har hadd litt problemer med att den ikke har villet starte når den ikke har blitt brukt på noen dager og gjerne hvis det har vært minusgrader, så derfor skiftet jeg bateriet med det samme også. Like greit å bare gjøre det istede for å bruke masse tid på å irritere seg over å ikke få start på den. Skal skifte vannpumpa på den også men det får vente til jeg klarer å kjøre bil igjen selv. Ble ikke noen billig affere, måtte ut med 4100kr for alt dette, men om den holder i to år uten å måtte gjøre noe mer med den er det jo verd det.

Ellers i dag har jeg da som vanslig sett film. Kan ikke skjønne dette altså. Hehe. Begynner faktisk å bli ekstremt lei av alt som heter film nå. Men er bedre å se film enn å ikke gjøre noe.

Har også begynt å skrive litt igjen. Tidligere har jeg skrevet mye dikt, ikke dikt den gangen her, men mer en historie. Vet ikke om den kommer til å bli lest av noen andre enn meg, men det vil tiden vise. Får iallefall tiden til å gå, og får mange tanker ut av hodet med å skrive. Sånn sett er det jo en fin ting å bruke tiden på.

Har også fått alle årsoppgavene mine i dag. Å i følge mine beregninger, skal jeg få igjen en god del på skatten også i år. Nå skal det sies att dette er mine beregninger, så man kan jo aldri være helt sikker da men.. Håper iallefall jeg har rett. Da blir det en fin månde når juli kommer kan man si:)

0 kommentarer: