onsdag 23. januar 2008

Besøk av Gine

I dag ble jeg vekt av Gine som ringte meg. Hun skulle komme oppover på besøk da hun var ferdi på skolen. Sto opp ikke så lenge etterpå å da hadde selfølgelig klokka blitt så mye igjen att det var tid for middag. Var godt med mat. Tomatsuppe og hvitløksbaguetter. NAM!

Gine kom oppover ikke så lenge etterpå, og da hadde hun med seg en kanin. Tuva lurte veldi på hva det var for noe, men syns tydeligvis den luktet veldig godt.

Så gikk turen inn på chinchillarommet, og når vi kom inn der fikk vi begge ett lite sjokk. Wanted lå død i buret sitt. Helt ut av en blå himmel. Ikke noen tegn på att det hadde vært noen form for slåssing eller noe sånn heller. Liker ikke at dyrene dør sånn helt plutselig uten att det er noen form for symtomer eller noe sånn. Wanted var helt fin i går og skulle være med på utstilling i helgen så hun var verken tynn eller noe sånn heller. Ikke bra det der. Hva som har skjedd vet jeg ikke.
R.I.P Wanted

Jeg er nå litt i tvil om jeg skal trekke Heaven også fra utstillingen eller om jeg skal stille han. Om det er noe som kan være smittsom så er det ikke noe morro å stille han, men fare for å smitte andre dyr. Men igjen, om det ikke er smittsomt så ser han bra ut nå så han burde helt klart vært stilt nå... Vanskelig valg det der. Er uansett for liten tid igjen til utstillingen for å rekke å få svar på en eventuell obduksjon så dette er ikke lett.

Gine måtte dra igjen ganske fort, slik att hun rakk båten til ødelandet igjen. Men hun kommer heldigvis tilbake på fredagen, siden jeg er så sløv att jeg helt glemte av å gi henne julegaven hennes.

Etter att Gine dro har jeg sett håndball kamp, ikke en god kamp av Norge i dag men guttene er sikkert sliten etter kampen i går som var litt for spennende for min smak.

Resten av kvelden regner jeg med blir tilbrakt i sengen i rolige omgivelser og en film eller to. Samt å tenke ut hvordan jeg skal gjøre det med tanke på dette med utstillingen:S

1 kommentarer:

Grete sa...

næææh, så trist da :( Kondolerer Bodil. Merkelig at dette sku skje dæ også rett etter Gine. Hmmm

Kryse fingran for dæ om at det ikke er noe smittsomt ;)