onsdag 30. januar 2008

Ut en tur med Andreas

I dag har jeg vært en tur på solsiden med Andreas. Måtte en tur på apoteket for å handle inn ny bandasje og en tur på butikken for å kjøpe mer pepsi max, (må jo ha pepsi max) Endte også opp med å kjøpe en boks med italiensk is. Sjokoladeis med skogsbær, tiramisu, sjokolade og kidersjokolade. Så nå kan man si jeg klarer meg en stund på isfronten.

Var også en tur innom Choco Boco på solsiden. Ikke vært der så mange ganger før, men kom fram til att det var lettere å bare ta cafe beøket der enn å kjøre inn til byen for å ta cafe turen der.

Kjempe koselig som alltid å være på cafe med Andreas, og fikk skravlet masse. Synd Linn måtte lese matte og ikke kunne være med nedover, men fult forståelig, med tanke på hva hun leser:) Vi får ta det igjen en annen gang!

Når jeg kom hjem skal jeg innrømme att det ble prøvesmaking på isen. Samt en film. I dag ble det full pakk. For se om det kansje blit full pakke 2 også før kvelden er omme;)

En trivelig dag har det iallefall vært, og må passe på att det ikke blir så lenge til neste gang;)

Har foresten bestemt meg for å beholde to av jakkene som jeg fikk i går. De er store, men går ann å bruke. Å når jeg har på en tykk genser under ser det iallefall ikke ut som om jeg kommer til å omkomme av grunnet drukning.

0 kommentarer: