tirsdag 29. januar 2008

Pakke igjen, men ikke så bra denne gangen...

I dag fikk jeg pakken min med jakkene og buksa fra H&M. Men er ikke så fornøyd denne gangen. Alt i pakken var jo så stort. Jeg har bestilt akkurat samme størrelse som det jeg bruker å gjøre så har ikke noe med det å gjøre, men alle plaggene var alt for store. Er vel bare buksa jeg kan bruke å grunnen til det er att den kan settes fast med belte slik att den ikke ramler ned.

Utrolig kjedelig att jakkene ikke var passe for likte de utrolig godt, men er vel ikke noe å gjøre med det da... Må bare sende det tilbake, og heller bestille en størrelse mindre. Om de har igjen det da... Har ikke skjekket det enda. Typisk når jeg endelig har funnet meg jakke altså!!!

Litt bedre form i dag, men fortsatt vondt i foten. Sleit med å få såve i natt også. Merker jeg beggyner og bli sliten å lei av dette med å ikke få såve nå. Får jo såve litt på dagen så har vel litt med att jeg har snudd døgnet og gjøret også, men er nok ikke bare det som er skylden. Det er ikke gøy. Om jeg ikke får sove i natt skal jeg ikke sove noe i morgen på dagen heller så skal jeg gjøre ett forsøk på å få snudd døgnet rett vei iallefall. Så får vi se om det hjelper.

Skal se om jeg får tatt en oppryddning på pcen også i dag. Mye bilder og dokumenter som skulle vært gådd igjenom. Har sikkert ikke vondt av en liten oppryddning der tror jeg:P

0 kommentarer: