torsdag 31. januar 2008

Bare rolig i dag

I dag har jeg bare tatt livet helt med ro. Dårlig med matlyst, og vondt i foten. Har fått skrevet ned alle de jeg skal bestille stamtavle på så nå mangler jeg bare noen fødselsdatoer og stamtavlenr før jeg får sent inn bestillingen min. Men dette regner jeg med jeg skal ha i orden i løpet av dagen. Greit å få gjort det iallefall. Blir en del arbeid når man ikke tar det etter hvert, men fra nå skal jeg bli flinkere til dette.

Skal også se om jeg får tatt noen nye bilder av dyrene i dag, mange som ser ganske ok ut nå så da er det greit å ta bilder til hjemmesiden. Kansje prøve å få oppdatert den litt igjen også snart. Begynner å bli en stund siden sist.

Ellers så blir det nok litt film i kveld også tror jeg. Har igjen noen jeg ikke har sett enda, så må jo nesten pløye igjenom de også.

Planer om å komme meg oppover til Ålen snart også, men må vel vente til formen blir litt bedre. Ikke noe poeng å dra oppover dit mens formen ikke holder mål. Ligge i sengen kan jeg gjøre her.

0 kommentarer: