torsdag 3. januar 2008

Litt nettshopping

En ting noen burde gjøre var å ta ifra meg visa kortet mitt! Nå har jeg sittet på nettet en stund å dette har endt med en del bestillinger. Skal ikke si alt er like unyttig da men..

Jeg har f.eks bestilt meg sportec sandaler som jeg har tengt på å bestille meg lenge. Å nå er det forhåpentligvis på vei om ikke så lenge. Til dere som ikke vet hva sportec sandaler er kan jeg fortelle att det er de beste sandalene som det går ann å få! Å da tuller jeg ikke. Jeg har hadd en del plager både men ankler, knær og føtter oppigjenom årene, så jeg vet hva gode sko har å si. Å disse sandalene er bare helt enestående! Anbefales til alle! (link til dere som vil bestille slike er her, bildet er også lånt derifra)
For utenom sportec sandaler har jeg handlet inn nye joggebukser. Alle som kjenner meg bør vel vite att joggebukser er noe jeg ikke kan ha for mange av. De trenger ikke å være noe fancy merke eller noe, men de må være gode å gå i. Er jo tross alt det som er viktig:)

Vurderer også om jeg skal kjøpe denne kjolen:
Den er fra Ellos og jeg syns den er fryktelig søt, men så er det store spørsmålet, kommer jeg noen gang til å bruke den? Vi får se hva jeg kommer fram til. Har ikke bestilt den enda iallefall. Syns det er en prestasjon bare i seg selv jeg da:P hihi...

Elles så kan jeg fortelle att bilen min har fungert både til å fra jobb i dag, uten å protestere i det heletatt. Noe jeg er svert fornøyd med. Håper bare det fortsetter. Skal ringe å bestille time til EU-kontroll til den i morgen så da finner de sikkert ut om det er noe bøll med den iallefall.

Ringte også til Aleris i dag for å bekrefte operasjonen min. Det er ett tegn på att det nermer seg med stormskritt. Bare 6 dager igjen nå:S Tiden går alt for fort!! Fikk heldigvis mail i dag om att varene jeg bestilte fra cdon.com er på vei så da blir ikke den tiden som skal tilbringes i senga like lang. Og desuten må jeg jo gjøre ferdig Spyro:P Kan vel kansje innrømme att det ikke er så sinsykt mye igjen av det spilet, men blir stadig vanskeligere så hver ting tar lengere tid.

Elles så venter jeg på att den ene chinchillaen min, Happy skal få babyer tror ikke det er så lenge igjen til de kommer.

0 kommentarer: