onsdag 2. januar 2008

Biltrøbbel igjen

I dag morrest klokken halv 7 da jeg skulle kjøre til jobb fikk jeg ikke start på bilen. Prøvde ett par ganger, men den var så å si helt død. Den har ikke vært brukt på ett par dager nå så antar det er bateriet som har blitt flatt på den tiden siden været har blitt kaldere og den ikke har blitt brukt noen ting. Men siden den ikke ville starte måtte jeg spørre pappa om å få sitte på til jobb. Heldigvis var ikke dette noe problem så kom meg på jobb i rett tid.

Da jeg kom hjem igjen prøvde jeg på nytt å starte bilen, nå gikk det nesten bra, men ville liksom ikke helt starte. Da pappa kom hjem fra jobb fikk jeg hjelp med start kabler og etter hvert kom den da endelig i gang igjen. Nå har jeg vært ute å kjørt en tur for å prøve å få bateriene til å lade litt. Ble kansje ikke sånn kjempe lang tur, men håper det holder. Den startet iallefall etter at jeg hadde stoppet den når jeg kom hjem etter min lille kjøretur.

Skal se om jeg ikke får tatt enda en slik tur i kveld og en i morgen for å lade bateriene på den, så kansje jeg har bil å komme meg på jobb med i morgen og slipper den satans bussen. Ikke nok med at det tar himla lang tid med buss men nå har TT satt opp buss prisen så koster ikke mindre enn 30kr for en buss tur. Helt sykt spørr du meg!! Virkelig ett steg i rett rettnig når man skal tenke miljø.

Så nå krysser jeg fingrene og prøver og ikke såvne etter en time med søvn i natt. Har heldigvis seinvakt i morgen så da får jeg mest sansynlig litt mer enn en time på øye uansett hvordan ting blir i natt:) Litt enklere å fungere da.

0 kommentarer: