lørdag 5. januar 2008

En dag i avslappningsmodus

I dag har jeg gjort så å si ingen ting. Var oppe i nesten hele natt for å følle med Happy, og i 5tiden i morrest kviknet hun litt til. Hun spiser litt og drikker litt og når jeg setter henne ned på gulvet springer hun rundt så håper fortsatt dette skal få en god slutt. Hun har også begynt å åpne seg nå så bare å krysse fingre å tær!

Etter klokka var 6 i morrest har dagen bestått av å såve litt, vaske litt klær og slappe av. Fikk to pakker i dag. Den ene var linser. Jeg har bestemt meg for å teste ut dagslinser istede for månedslinser, og foreløbig i dag må jeg si dette er noe jeg kommer til å fortsette med. Er jo mye mer behagelig å ha på enn månedslinsene. Kjenner ikke att jeg har på linser når jeg har på dagslinsene men det gjør jeg definitivt når jeg har månedslinsene.

Den andre pakken var fra cdon.com. Nye dvdfilmer. I denne pakken var det:

  • Den utrolige reisen
  • Den utrolige reisen 2
  • The 10th Kingdom
  • In her shoes
  • The devil wears prada
  • grease 1 og 2 (samleboks)
Kjekt og ha litt filmer nå som operasjonen står for døren.

Har også fått bestilt time til EU-kontroll for bilen min. Den er på Tirsdagen kl 14.00. Blir spennede å se om den går igjennom eller ikke..

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Men, det er jo det jeg har sagt hele tiden: dagslinser er SJUKT mye bedre enn månedslinser. Har akkurat bestilt meg nye selv, og bestemte meg for å prøve de nyeste - som skal fukte tre ganger så bra som de jeg pleier å bruke. Spennende. Dyrt!

Håper alt går bra med Happy iallfall, og at det kommer unger om ikke altfor lenge - om de ikke alt har sett dagens lys.

Glad i deg! *klemmepå*

ღTindraღ sa...

Ja, hørte jo du sa dette om dagslinser, så da måtte jeg jo teste det ut;) du vet jø hvordan det der er? hihi...

Krysser fortsatt fingrene for Happy, Så får vi se hvordan det går...

Gla i du å!!
*klemme tilbake*