søndag 6. januar 2008

Klesvask og skifting i chinchillabur

Dagen i dag har gådd med til å vaske klær og å skifte i chinchillaburene. Må gjøre unna alt av sånne ting nå, før onsdagen da det kansje ikke blir helt enkelt å gå opp å ned trappen med masse klær, eller å klatre som en gal på chinchillarommet for å vaske inni burene til dyrene. Tror iallefall disse aktivitetene kan bli meget intresange på krykker, så velger heller og gjøre ferdig alt sånn nå før operasjonen.

Merker jeg begynner å tenker mer å mer på den nå som det nermer seg, kansje ikke så rart med tanke på att man må "gjøre klart" ting osv. Men kjenner att jeg ikke gruer meg noe spesiellt enda iallefall. Har også klart å skaffe meg skyss hjem etter operasjonen. Min snille onkel Harald skal hente meg. Så da slipper jeg iallefall å tenke mer på den saken, godt det også.

Det siste føgnet har jeg også hadd en liten Gray`s Anatomy maraton. Jeg har sett igjenom hele sesong 1 og snart første del av sesong 2. Merket til og med att det var en episode i sesong 1 jeg ikke hadde sett før så det var jo litt spennde. Har en plan om å se igjenom alle episodene jeg har her nå. Og da snakker vi sesong1, sesong2 og sesong3, så har ikke en gang kommet halveis enda. Men det er bare bra, for digger den serien;)

Elles så har det ikke skjedd så mye i dag heller. Egentlig en rolig dag, men godt det og.

Happy lever fortsatt, men ikke kommet noen baby enda. Venter fortsatt i spenning. Hun er vel så å si i den samme formen i dag som i går, men kansje litt mer åpen. Vanskelig å si... Vi får vel bare gi det litt mere tid, ser ikke ut som om hun har vondt nå iallefall så da kan man drøye det litt lengere...

0 kommentarer: