tirsdag 4. desember 2007

Savne kjæresten min!


Hva gjør Bodil når hun ikke får såve midt på natten? Jo da trykker vi på mobilen. Å hva finner vi der, jo der finnes vi bilder. Alt for lenge siden jeg så kjæresten min sist nå! Føles som en evighet til fredagen selv om det ikke er mer enn 4 dager til.

Skal bli så godt å hold rundt han igjen, stryke han over håret, kysse han å ikke minst bare se han!

En ting som ikke er bra me distanseforhold er dette med att man ikke kan møter hver dag. Å ikke kan ligge inntil når man vil. Føler ett stort behov for å ligge inntil å kjenne varmen nå. Som sagt, alt for lenge siden sist.

Men nå må jeg prøve å såve litt. Skal snart opp igjen. Vet iallfall hvem mine drømmer går til, både natt og dag. Kjempe gla i deg kjæresten min:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor ser du så morsk ut på bildet? Ser nesten ut som om at du er redd for at fotografen skal rappe kjæresten din rett foran øya på deg.. ;)

ღTindraღ sa...

Hihi... Syns ikke jeg ser så morsk ut jeg da, men kan jo være trøttheten som setter inn:P Bildet er vel tatt sånn rundt klokken 3 på natten på bursdagen til Janne Karin:)