mandag 3. desember 2007

Billetter til Bon Jovi i boks

Da var billettene til Bon Jovi Konserten på ullevaal 16 juni bestilt:) Vi blir etter planen 6 stykker fra trøndelag som skal nedover. Meg, Ingmar, Shamini, Øyvind. Andreas og Linn. For håpentligvis kommer også Monica og Tor Magnus fra Bergen nedover også. Må jo bare bli bra! Nå gjenstår det bare å finne ut hvor vi skal bo oghvordan vi skal reise for å komme oss opp å ned, men dette har vi jo enda god tid til å finne ut av:) Skulle hente ut billettene også i dag tenkte jeg men når jeg dro ned på narvesen virket ikke datan deres så fikke ikke hentet de, men prøver igjen i morgen..

Ellers i dag så har jeg gjort svert lite enda. Skal beggynne å pusle litt med å vaske rommet å sånn etter hvert nå. Formen er fortsatt ikke helt bra og har såvet lite i natt pga av hosting. Blir vel en tur til legen i morgen for å ta en crp og sånn tull.

Har også vært flink å skrevet ned ønskeliste til jul. Så da kan jeg bare hevise til bloggen istede for å skrive denne hver gang noen spørr:)

  • Penger (fra familie, ikke venner)
  • Gavekort (på alt mulig rart egentlig)
  • Spotec sandaler
  • Krølltang (det motsatte av rettetang om noen ikke skulle vite hva dette er)
  • Sensong 2 del 1 av Gray`s Anatomy på DVD
  • Sesong 3 av Gray`s Anatomy (om denne kommer på DVD før jul da)
  • Astrid Lingrens samlede verker på DVD (ja, vet jeg er barnsli, men de filmene er jo bare så søte!!)

Skal skrive ned mer om jeg kommer på flere ting etter hvert;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Næhmenn, det bli bra arti! Åsså får æ å vær med!

ღTindraღ sa...

Selfølgeli skal du være med!! Trur du gatene i Oslo blir utrygge da eller? Hihi;)