søndag 2. desember 2007

Oppdateringer av layout

Da har jeg endret layout på bloggen min. Syns den gamle var litt kjedeli. Stemmer ikke helt med hjemmesiden min denne nye da, men det får bare være. Likte denne så da blir det sånn;)

Fant også en morsom sak på nettet i dag. En misteltein! Kyss meg under den da vel;) hihi:)





Likte denne:) Hehe) Og litt barnsli må man jo få låv til å være, er jo snart jul og greier også:P

Ellers så er ikke formen helt på topp. Sliter litt med en form for forkjølelse. Ikke noen store greier, men den gjør sitt til att jeg er litt mer slapp enn normalt. Ikke helt tid til å gå å hangle heller nå. Passer som alltid ekstremt dårlig å bli syk. Men det gjør det vel gjerne alltid! Men spiser cvitaminer og tar livet med ro så satser på att ting skal gå seg til rimelig fort!

0 kommentarer: