lørdag 29. desember 2007

Mikrobryggeriet

I kveld var jeg, Shamini, Håvard, Andreas og Malin en tur ute på mikrobryggeriet. Var kjempe trivelig! Mikrobryggeriet har jeg vel fortalt litt om tidliger her i bloggen, men kan godt gjenfortelle litt. Det er den eneste puben i Trondheim som brygger sitt eget øl. (kan lese mer om plassen på hjemmesiden deres her)

Jeg ble hentet av Malin og Andreas klokken 22:30. Andreas kjørte så da lot jeg bilen sto hjemme, siden den er litt småsyk. Vi møtte Shamini og Håvard på mikrobryggeriet. Vi satt oss ned på noe som må ha vært verdens minste bord i påvente av att ett større skulle bli ledig, og mens jeg og Malin var i baren for å kjøpe drikke ble nabobordet som var betraktelig større ledig.

Vi skravlet om alt mulig rart og etter en stund ville Malin ha oss med på frakken da hun skulle møte noen andre veninner der. Jeg er ikke noen stor fan av frakken siden jeg for det første syns det er alt for stort der, Ikke min stil siden det er mer en uteplass enn en pub og fristet heller ikke med tanke på att det er ett stykke og gå. Ingen av de andre som var innteriserte i å være med dit heller så endte med att Malin gikk alene dit. Får vel ikke se henne mer før til neste år nå da hun drar hjem til Oslo i morgen, å er jo ett nytt år i overimorgen. Men fikk da iallefall møttes ett par ganger mens hun var her nå da;)

Vi 4 andre ble sittende igjen å snakke om alt mulig fjas og vas, men finnes jo ikke noe som er mer morro enn det vel? Ble også tatt noen bilder. Andreas ville da ikke ha bilder sitt publisert her, kom vel ikke helt fram til grunnen av det, men den saken er grei, han var iallefall der! I allerhøyeste grad! Å det er bra:) Selv om han ikke vil vises på bilde måten:P

De andre to raringene fikk jeg låv å poste bilde av så her kommer de:


Dette er da Håvard.




Dette er Shamini, med en snedig grimase:P hihi:)

Var iallefall en kjempe trivelig kveld, og gleder meg til neste år da denne helt klart skal gjentas;)

0 kommentarer: