fredag 28. desember 2007

Romjulsalg

Da er salget kommet gått igang å man må jo selfølgeli se hva det byr på.

Har vært på utkikk etter en litt finere ytterjakke eller kåpe, men finner ikke en slik som jeg vil ha. Er ikke bare litt kresen på det området heller da men. Den skal være lys eller mørk grå, ha bare en rad med knapper, kan godt være glidelås under knappene, men ikke to rader med knapper som det er på de fleste kåper i dag. Den skal helst ikke ha hette, men skal ha lang hals, som ikke skal stikke på noe vis og den skal ha fin fasong. Den skal heller ikke være for lang, siden da blir føttene mine så korte, eller de er vel i grunn korte, men blir senende enda kortere ut:)

Men denne kåpen som jeg leter etter ser de da ikke ut til å ha noen plass. Nå har jeg vært på alle butikkene på både trondheim torg og på city cyd, uten noe hell. Er nesten i ferd med å gi opp håpet med å finne den. Men skal prøve litt til.

Men når man leter etter noe å ikke finner det må man selfølgelig kjøpe noe annet istede, å da har jeg endt opp med å hamstre dvd filmer og 2 nye ps2 spill og en genser. Filmene jeg har kjøpt er:

  • Sesong 3 av Grays anatomy
  • Det var en gang ett meneske samleboks (barneserie som gikk på tv da jeg var liten som tar for seg mennesket historie)
  • Det var en gang livet samleboks(barneserie som gikk på tv da jeg var liten som tar for seg hvordan kroppen fungerer)
  • Titanic
  • Pearl Harbor
  • Brødrene grim
  • Troja
Spillene jeg endte opp med var
  • Casper and the ghostly trio
  • Aeon flux
Skal ikke si att alt dette var på salg for det var det ikke, men spillene og dvdene som ikke er i bokser er salgsvarer. Så da kan man iallefall si att jeg har fått med meg noen goder av salget;) Har ikke prøvd noen av spillene enda, å ikke sett noen av filmene. (Har sett noen av filmene fra før, men kjekt å ha uansett)

Blir sikkert noen turer til på salget før jeg gir meg helt, så da blir kansje listen lengere med andre ting også kjenner jeg meg selv rett...

0 kommentarer: