fredag 7. desember 2007

Gine på besøk

I går kom Gine med båten klokken kvart over 11. Jeg dro ned på piren for å møte henne der siden hun skulle på barnehagen der hun har praksis å hadd med seg dyr og ville kansje ikke være helt genialt å ha med de dit. Derfor dro jeg å hentet kassen me dyr så dette ikke skulle bli noe problem. Hun hadde med 3 dyr som skulle til meg. To av disse skal selges.

Etter å ha hentet kassen dro jeg hjem igjen å vasket litt klær å sånne kjedelie ting mens jeg ventet på att Gine skulle bli ferdi me å leke i barnehagen å komme oppover til meg. Gine kom vel i 4tia eller noe sånn. Da bli det mye chinchilla snakk slik som det alltid bli når vi to møtes;) ble også litt fotografering å sånne ting.

Jeg fikk satt sammen de to hannene jeg fikk hjem fra Gine sammen me kosen. Alle 3 gikk kjempe bra overens. Hadde ikke forventet noe annet heller med tanke på att kosen er sterilisert og de to andre bare er ungdyr enda.

Fikk også hjem lolly som har stått til Gine i avl. Hun er solgt allered og skal bare stå her fram til mandagen da hun drar videre til bodø.

Etter en time eller noe sånn på bua til dyrene flyttet vi oss til stua. Da var tiden inne for litt mat å drikke. Verdens mest avanserte middag ble det. Rett i koppen potet! Hehe:) utroli hvor godt det faktisk var. Og selfølgeli julebrus! Det må man jo bare ha.

Snakket også med andreas angående lillehammer utstillingen den 26 januar. Har store planer om å få med oss den, og å kjøre opp å ned som dagstur. Er jo ikke mer enn 5timer hver vei så det burde jo la seg gjøre. Men med tanke på att jeg skal operere foten den 9 januar er jeg ikke sikker på om jeg klarer å kjøre hele veien alene. Å Gine har jo ikke lappen. Derfor må vi ha med en sjåfør til. Å da må man jo spørre andreas;) han er iallfall gal nok til å si ja;) å det ble vel også svaret, om han ikke skulle på jobb eller om noe vikti kom opp. Kult!

Gine dro hjem igjen med båten som gikk kl ti over 8. Kjempe kos med besøk iallfall:) håper det ikke blir så lenge til neste gang!

1 kommentarer:

Gine-Beathe sa...

Bestandig koselig å stikke innom deg og alle de utrolig flotte skapningene dine! Jeg er helt målløs over hvor mange flotte dyr du har! Kommer vel fler flotte dyr også har jeg hørt rykter om..hehe. Jaja, håper du ble fornøyd med den lille skapningen jeg kom med som du skal beholde...har litt trua på han altså!Selv er jeg usikker på hvordan ting blir framover i mitt oppdrett, litt lys til å trappe ned ennå litt til å satse mer kanin men vi får se;) Seff stikker jeg innom igjen skal du se, kansje vi skulle ta en kaffe før jul? det må vi jo!!hehe. Kleeeeeeeeeeem