mandag 12. november 2007

Verden forandrer seg

Jaja, da var det altså skjedd.. Lillebror Erldend har fått seg kjæreste:) Fortjener dette virkelig ett blogginnlegg fra meg kansje du tenker da, men ja det syns jeg faktisk!

Jeg fikk vite om dette via telefon da jeg var i Ålen i helga. Min andre lillebror Stian hadde vært inne på nettby å der hadde han vært på profilen t Erlend å der sto det vistnok noe sånn som " Frida er bare min!" å da måtte jo selfølgelig Stian passe på å ikke holde det hemmelig i mer enn ett mikro sekund. Hehe. Sånn er det å ha småsøsken vettø;)

Ringte til Erlend etter at jeg hadde snakket litt med Stian å bedt han om å ikke mase hull i hode på Erlend når han kom hjem, men siden jeg kjenner Stian syns jeg det var best å ringe Erlende å fortelle han va som antageligvis ventet han når han kom hjem. Erlend ble egentlig bare stille når jeg ringte, men sa faktisk takk for att jeg advarte han:) hehe.. Skal ikke være lett det der da vettø. Men om man skal hode slike ting hemmelig er det kansje ikke så lurt å legge slik info på en internett side som småsøsken har tilgang til? Var iallefall ikke så smart denne gangen..

Fikk telefon fra mamma dagen etter om att når hun hadde spurt Erlend om han hadde fått seg kjæreste hadde hun bare fått svaret: "Ja, har du ikke forstått det?" Super komentar!!! Å jo da Erlend, vi har faktisk hadd en skummel mistanke om det om du lurer! hihi.. Man snakker ikke så mye om ett meneske om man bare er venner vettø klumpen;) Men slikt må vel også læres;)

Lillebror har iallefall blitt litt større i mine øyne. Vet ikke helt om jeg syns det er rart eller hva jeg syns enda. Velger egentlig å ikke tenke så mye på det med tanke på hva jeg dreiv på med når jeg var like gammel tror jeg egentlig det er like greit:P Han kan da umulig ha blitt så stor?? Eller?? Nei det går ikke ann!

Frida er iallefall ei kjempe søt jente som er året yngere enn han. Har ikke fått snakket så mange ordene med henne enda så kan utale meg på noe større grunnlag enn første utrykke enda. Men håper iallefall de to har det bra sammen, og det virker det jo abselutt som;)

0 kommentarer: