torsdag 15. november 2007

Cafetur med Andreas og Linn

Fridag i dag. Egentli litt kjedelig, har jo ingen ting å gjøre da enn å lese til eksamen som er om en uke. Men det er jo ikke serlig morro. Såv lenge i dag. Noen ting må man jo unne seg når man har muligheten og som kjent er så er jo ikke jeg en person som er direkte flink til å komme meg i seng i rett tid:P

Etter att jeg sto opp leste jeg litt til SK3 eksamen, dusjet og slappet av. Andreas ringte å spurte om jeg ville være med på cafe og siden det er alt for lenge siden sist måtte jeg jo selfølgelig det. Vi dro til byen i 7 tia. Erlend satt på bortover til flatåsen for han skulle jo da selfølgelig på besøk til Frida. hihi...

Jeg og Andreas stakk innom Shamini på veien med en pakke jeg hadde hentet til henne og som vanlig ble det litt skittsnakking der før vi kom oss videre. Men bare trivelig det da:) Så dro vi videre ned til byen og til Choco Boco. Kansje ikke så stor bombe det heller for de som kjenner meg mer enn på bare navnet:P Linn kom også nedover etter hun var ferdi på jobb på lekebutikken sin.

Var en kjempe trivelig kveld og er helt klart noe vi bør prøve å få til oftere enn det har vært den siste tiden! Blir godt å bli ferdi med eksamene slik at jeg kan begynne å bruke fritiden til andre ting enn å lese hele tiden. Føler meg asosial diluks!! Sorry alle sammen, men er bare 14 dager igjen nå så kommer jeg sterkere tilbake og da er det MYE som skal taes igjen!!

I morgen er det lønningsdag og ikke minst lønningspils som venter! Det blir bare supert! Skal på Frati og spise mat og for de som drikker skal de nok ta en øl eller to:) Men jeg holder meg nok til brusen min jeg da:P

0 kommentarer: