søndag 18. november 2007

Bare litt snikk snakk

Helt vanlig dag i dag egentlig. Sto opp seint siden jeg som vanlig ikke kan dette med å komme meg i seng i rett tid. I natt kan jeg legge en del av skylden på Ingrid som jeg snakket med på telefonen fram til klokken var nermere 4 i natt. Derfor heller ikke oppe før klokka var nermere halv 1 i dag. Men er jo tross alt Lørdag så da er det jo litt mer låv å ligge litt lengere også da:) Etter at jeg sto opp dusjet jeg å dro avsted på jobb.

Jeg og Shamini hadde date i dag som innebar shopping og cafe. Har jo fått penger igjen etter en periode der det har vært en del kronerulling for å få ting til å gå rundt:) Å shopping og cafe ble det:) Deilig!!! Endelig gamel vane igjen!! hihi:)


Som vanlig var vi innom bensin stasjonen (egentlig bokhanlen, men etter en del feilsnakking har det bare blitt til at vi kaller alle bokhandlere for bensinstasjoner, litt usikker på hvordan det egentlig gikk for seg, men er iallefall blitt slik) å der hadde de selfølgelig a-planer. Å siden jeg lider av a-plan avhengighet å klarete å finne en supersøt en med potetrykk på ble den fjerde nye a-planen for året handlet inn. Ikke så ille pris heller på denne da. Kostet bare 169kr inkludert kalender og det er jo langt fra ille! Var også egen pengelomme på siden av denne som det ikke er på den andre jeg har i denne størrelsen å det kan jo være litt praktisk så er veldig fornøyd med kjøpet:)
Er den ikke søt?

Etter at jeg var ferdig på jobb dro jeg å hentet lillebror Erlend som var på Flatåsen til Frida. Kjekt å ha en storesøster fikk jeg beskjed om da:P Jaha, det kan jeg tenke meg. Har aldri hadd muligheten til å bli hentet noen plass med bil i helgene etter kl har pasert 7 jeg. Siden da er det svert skjeldent at noen av mine foreldre har vært kjørbare. Selfølgelig om det var planlagt at de skulle hente meg kom de jo, men om det ikke var planlagt i forveien var det lite å gjøre med ja. Nå skal det jo også sies at mamma ikke kjørte opp mer en 2 år før meg. Så sånn sett er det jo bare pappa som har hadd muligheten til å kjøre på meg egentli, men om de begge hadde hadd lappen hele tiden tror jeg ikke det hadde utgjort noen forskjell i helgene;) Litt for gla i å ta ett glass med vin begge to sånn sett. Men der har jo mine brødre en fordel da, er ikke ofte jeg ikke kan kjøre fordi jeg har drukket for å si det sånn:p

Men nå er klokka blitt over 2 igjen å i morgen må jeg prøve å komme meg opp i rett tid, skal vaske bur og lese til eksamen som nermer seg alt for fort. Så må nok prøve å såve litt..




1 kommentarer:

Anonym sa...

Bare så du vet det, så elsker jeg deg. ;) Selv om du lider av uhelbredelig A-plan-fetisj... :D *suss*