fredag 2. november 2007

Bloggen er opprettet.

Klokka er 02:22 og jeg skal opp igjen kl 06:00. Er virkelig ikke god på dette med å legge meg i rett tid altså!! Bra jeg ikke har flere tidligvakter enn jeg har tror jeg:P


Har hadd fri i dag da, så kan ikke si jeg ikke har nok søv å gå på med tanke på att jeg ikke sto opp før kjempe seint i dag. Ikke har jeg gjort noe som helst i dag heller egentlig så er ikke verken trøtt eller sliten på noen som helst måte så da er det ikke lett å bare legge seg ned å såve. Tror også medisinene mine spiller inn litt når det er snakk om dette med søvn.


En liten oppdatering til alle som ikke vet hvordan medisiner jeg går på så er det snakk om Topimax. Egentlig brukt mot epelepsi men jeg bruker det for forebygging av migrene. Har hadd en helt utrolig effekt av det. Før jeg begynte på disse tabelettene hadde jeg migrene nesten hver dag. Endten våknet jeg med det eller så la jeg meg med det. Men etter jeg begynte på Topimax her jeg nesten ikke anfall lengere. Kansje en til to ganger i måneden. Så måten jeg beskriver dette på er at jeg har fått tilbake livet mitt etter at jeg har begynt på disse tabelettene. Før kunne jeg ikke avtale å finne på noe etter jobb en dag, jeg viste jo ikke om jeg kom til å være i form til å i det heletatt stå på føttene. Men nå, nå kan jeg gjøre det jeg vil, utene å tenke på at jeg kan bli dårlig. Å de gangene jeg har hadd anfall har jeg lett kunne tatt de med smertestillende. Hadde ikke trodd dette for ett år siden. Så om jeg da får litt forskrudd døgrytme og enkelte søvnproblemer til tider så er det egentlig helt i orden:)


Men klokka tikker og nermer seg med stormskritt den tiden jeg skal stå opp igjen, så må prøve å få meg litt søvn før jeg skal ut å kjøre bil på vinterføre...

0 kommentarer: