onsdag 9. juli 2008

Stonewash Levi's 572

Var en tur inne på smartgirl.dk nå i kveld å der fant jeg denne Levi`s 572 buksen på salg. Nå er det lenge siden jeg har hadd en Levi`s bukse som faktisk har sett bra ut på, (den jeg har er fra 8ende klasse, og rart nok har jeg vokst noe siden den gang) men jeg har alltid likt Levi`s buksene. Å kvaliteten er det jo heller ingen ting å si på. De holder seg pene lenge.

Denne modelen er av 100% bomull, den har bootcut (noe jeg er så å si avhegig av på bukser), og glidlås lukking.

Ettersom jeg fant denne til hele 500dkr under hva den opprinnelig kostet (899,75dkr) kunne jeg som sagt ikke dy meg. Til å med etter frakten er regnet med ble det ikke verre enn 480kr, noe som er en rimelig grei pris for en Levi`s bukse.

Nå gjenstår det bare å se om den passer, men jeg tror det skal gå helt fint:) Gleder meg til den kommer i posten.

सी यू

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Det var en dritfin bukse, men prisen kan da umulig stemme? Den danske krona er jo sterkere enn den norske, så buksa vil jo koste mer i norske kroner enn i danske? Kursen idag er på ca. 110 kroner, iallfall.

Jeg har i en alder av nesten 29 år fortsatt aldri eid en Levi's-bukse, kanskje det er på tide? ;)

ღTindraღ sa...

Etter mine omregninger av kursen ser det ut til å stemme ja. 444,80dkr når frakten er regnet med. Så ja, en utrolig billig bukse blir det nok.

Nå skal jeg jo ikke være sikker på att jeg slipper tullen, ehh tollen da, men det blir vel uansett ikke sånn kjempe masse.

Syns du bør ha deg en Levi`s bukse du også ja:) Skulle bare mangle nå som du begynner å bli så "gammel" å ikke har hadd noen enda:P Hehe:)