onsdag 2. juli 2008

Levert inn gamel pcen til reparasjon

Da har jeg og pappa vært å levert inn min gamleste pc til reparasjon.

Det som feiler den er iallfall: Den har broket en del av rammen rundt skjermen, har feil på hovedkortet i form av att den kutter ut nettet rimelig ofte og cd/dvd spilleren fungerer bare når den selv føler for det. (kan godt si takk for seg midt i en film)

Etter att vi kom hjem fra butikken i dag bestemte vi oss for att vi ikke orket å lage middag å bestilte heller take away fra Palermo. Har faktisk aldri smakt mat derifra, men har hørt mye bra om den. Ikke har de så verst priser heller. Jeg bestilte meg kebab tallerken og pappa bestilte calzone.

Jeg kan fortsatt ikke si att jeg har smakt maten derifra ettersom jeg er så tett att ikke en gang jalapenosen smakte noen verdens ting, og jeg måtte ha pappa til å konstaterer att det faktisk var hvitløksdressing og ikke rømme som var på kjøttet på kebaben. Men kjøttet var iallfall gjennomstekt, og konsistensen var god. He he.. Pappa var veldig fornøyd og heller ikke i tvil om att han godt kunne tenke seg å bestille derifra flere ganger.

सी यू

0 kommentarer: