mandag 30. juni 2008

Vondt i halsen og forkjøla

Jeg har sovet utrolig lite både i natt og i dag. Den største grunnen til det kan nok være att jeg rett og slett ikke har fått pustet sikkelig når jeg har ligget i senga. Jeg har vondt i halsen og det er tungt å puste. Ikke en god kombinasjon. Ikke noe kult å være syk så håper det går over like fort som det kom.

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å sett masse grey`s anatomy, koset med vovvene mine og bare slappet av. Pappa dro ned å hentet sykmeldingen min så da slapp jeg den vendingen også. Sikkert like greit.

Var en tur ute med Tuva (den gamleste hunden vår) i halv 12 tia, og da regnet det så mye att Tuva helst ville slippe å gå ut. Men må man på do så må man på do. ikke noe å gjøre med det. Når hun kom inn igjen var hun kilssvåt og så nesten ut som noen hadde prøvd å druknet henne. Stakkars lille vennen min som ikke liker vann. Ble fort bra igjen når hun fikk ligge i sofaen og fikk tørket seg der.

Nå skal jeg fortsette å se grey`s anatomy og prøve å bli frisk igjen. Til og med vondt å spise sjokolade å det kan man jo ikke ha noe av! Skal få pappa til å kjøpe med is hjem fra butikken etterpå, så satser vi på att det hjelper litt.

सी यू

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff=( God bedring da... kjipt å vær syk no, å spesielt når finværet kom! Håpe du bli fort frisk=)

ღTindraღ sa...

Takk for det Trine:)