mandag 7. juli 2008

Legebesøk

I dag skulle jeg egentlig ha begynt å jobbe igjen etter, men sånn ble det ikke. Jeg har vært syk den siste uka, med tett nese, hoste, feber, ja rett og slett potte forkjøla. Å denne forkjølelsen har bestemt seg for å bli langvarig. Derfor måtte jeg i dag dra til legen for å finne ut litt mer om hva som egentlig er galt.

Legen tok problematikken rundt arbeidsituvasjonen min og forkjølelsen på en seriøs og forståelsesfull måte, og mente att ettersom jeg hadde vært syk såpass lenge burde jeg ikke dra tilbake på jobb før jeg var 100% frisk igjen. Hun tok også en CRP som viste seg å være 33.8. noe som er over nomalt, men ettersom jeg er bedre nå enn jeg har vært så ville hun jeg skulle se det ann å ta kontakt om jeg ikke har blitt bedre til onsdag før jeg eventuelt må tilbake for å penselin.

Jeg er iallfall sykmeldt fram til søndag, og håper jeg er frisk igjen til da. Slitsom å gå rundt å ikke være helt i form iallefall. Selv om jeg nå er mye bedre enn jeg har vært tidligere.

सी यू

0 kommentarer: